Daca mai este vre-unul dintre voi care nu a luat de bună declarația de război pe care Xiaomi a făcut-o piețelor străine, privin expansiunea în zece noi țări anul acesta, ca o primă etapă a strategiei comerciale a companiei, astăzi avem o confirmare cum că această declarație este cât se poate de serioasă.
În ideea de a deveni un brand internațional, Xiaomi este dispusă să își schimbe și numele, tocmai datorită dificultăților pe care persoanele non-chineze îl au în a-l pronunța corect. Și cum intenția este una solidă, s-a decis folosirea numelui de Mi, pe care utilizatorii îl cunosc de la una dintre familiile de smartphone ale companiei. Tocmai de aceea compania a scos din buzunar nu mai puțin de 3,6 milioane de dolari pentru domeniul mi.com, acesta devenind cel mai scump domeniu tranzacționat anul acesta.
Ca o idee, prin comparație, sex.com a costat 13 milioane de dolari și nu este nici pe departe cel mai scump domeniu tranzacționat.
via Cnet
Ceva nu se potriveste. 3,6 milioane este cel mai scump, dar 13 milioane este mai ieftin si “nicidecum cel mai scump”?
mi.com, cel mai scump tranzactionat ANUL ACESTA – 3,6 mil dolari. sex.com, mult mai scump (dar nu anul acesta) – 13 milioane. cel mai scump ever este VacationRentals.com, care s-a vandut cu 35 de milioane de dolari!
Voi numai de Xiaomi si Microsoft stiti sa scrieti?
Eu as zice ca scriem numai de Tesla si de Oppo! 🙂
Altii ne acuza ca suntem Apple fan-boys…