Profitul în creștere, exact acolo unde rivalii de la Samsung au văzut punctele slabe ale primului trimestru al anului curent, ne-ar îndreptăți să spunem că nici măcar la nivelul raportărilor financiare de sfârșit de trimestru, cele două mari companii nu uită una de cealaltă. Dar tind să cred că este doar o coincidență, nu cred că încape comparație între profiturile realizate de cele două companii. Samsung stă mult mai bine la profitul total.
Ca idee, coreenii de la LG au reușit un profit de 86,6 milioane de dolari. Chiar dacă reprezintă o creștere de 1,2% față de acelați trimestru al anului anterior, există totuși o dinamică diferită. Spre exemplu, pe divizia TV, creșterea a fost de aproximativ 300%, cu un profit de 471 milioane de dolari. Lucru care i-a încurajat pe coreeni să afirme că domină piața de display-uri de dimensiuni mari, cu 27 de procente. Este un segment destul de neclar, totuși.
LG afirmă că și zona de smartphone s-a mișcat bine, înaintând cifre de 12,3 milioane de telefoane vândute în primul trimestru al anului, cu 20 de procente mai mult ca anul trecut. Fără a da însă și sumele! Totuși, dacă cele două divizii au mers relativ bine, unde-i pierderea?
via Engadget