Foarte pe scurt, în cifre seci, așa cum era de așteptat, trendul crescător se menține, deși ritmul de creștere este unul foarte scăzut față de același trimestru al anului trecut. Mai exact 1,13 procente creștere, rezultate din 266,9 milioane de aparate vândute la nivel global în perioada ianuarie-martie 2014.
Partea mai interesantă este dată de previziunile care văd o creștere mult mai amplă în al doilea trimestru al anului, cu 6,7 procente, până la 284,5 milioane de terminale smart. Lucru care, în perspectiva celor mai noi jucători lansați pe piață, sau care urmează să iasă la rampă în viitorul apropiat, are destul de mult sens.
Samsung continuă să domine topul producătorilor, grație telefoanelor low-cost pe care le produce. Asta deși coreenii se chinuie să ne arate că Galaxy S5 este un real succes și depășește recorduri de vânzări ca nimeni altul. O figură interesantă par să facă și chinezii, cu branduri ca Huawei, Lenovo sau Xiaomi, care au o dinamică pozitivă.
Toate cifrele provin dintr-un studiu realizat de către cei de la TrendForce.
via DigiTimes