Cei care au visat să folosească Unreal Engine 4 pentru proiectul lor comercial, dar nu-și permiteau licențierea asociată, au acum motive să se bucure. Epic Games anunță că în locul taxei de licențiere, noua lor tehnologie va fi disponibilă contra unei sume plătite lunar, de numai 20 de dolari. Ca și comparație, un software de editare video competent costă mai mult pe lună. Cum poate să aibă Epic un model de afacere sustenabil cu un preț atât de mic? Simplu, când jocul va ieși la vânzare, compania va prelua 5% din venitul generat de jocul cu pricina.
Tim Sweeney, CEO al Epic Games, speră că astfel toată lumea să se poată bucura de puterea motorului grafic pentru proiectele dezvoltate, fie că este vorba de studiouri mari, sau dezvoltatori indie. Deși, dacă vorbim de dezvoltatori indie, nu ar avea foarte multe motive să folosească Unreal Engine 4, deoarece jocurile indie tind să nu aibă bugetul necesar angajării de oameni care să se ocupe de realizarea unor componente care chiar să se folosească de toate resursele și bunătățile de ordin grafic pe care le are de oferit Unreal Engine 4.
Material preluat de pe www.games-arena.ro