Cu lansarea de mâine/azi a lui Titanfall, a fost dezvăluit faptul că varianta de PC a jocului este puțintel mai mare față de varianta de Xbox One. Cât de mare? De trei ori mai mare… aproximativ. În loc de 17 GB, jocul ocupă 48 de GB. Și înainte să spuneți că este o conspirație a producătorilor de DVD-uri, dimensiunea este valabilă doar după instalare, și are logică.
Respawn a explicat că diferența de dimensiune vine de la fișiere audio. 30 de GB de fișiere audio. De ce? Pentru că varianta de Xbox One folosește fișiere audio comprimate, ce sunt decodate rapid de procesorul audio integrat al consolei. Pe PC, dacă aveți un procesor cu 8 nuclee, nu contează, ar putea fi decomprimate fără nici un fel de impact asupra performanței. Nici dacă aveți un procesor cu 6 nuclee sau cu 4 nuclee nu ați fi sesizat vreo diferență.
Problema apare la procesoarele cu 2 nuclee. Pentru a ține cerințe de sistem cât mai scăzute, Respawn a decis să taie de unde poate și au lăsat fișierele audio în format necomprimat. Așa că dacă aveți spațiu limitat pe HDD, dați vina pe cei cu procesoare dual-core. E 2014! Nu mai trăiți în trecut!
Material preluat de pe www.games-arena.ro