În momentul în care BlackBerry a anunțat că Thorsten Heins nu mai este CEO, dar mai ales că renunță la varianta cu vânzarea companiei și încearcă redresarea prin forțe proprii, mi s-a părut cel mai bun lucru pentru compania canadiană. Acum nu mi se mai pare o idee atât de bună. Mai ales că odată cu plecarea lui Thorsten Heins a ieșit în față John Chen, noul CEO al companiei.
Care, dacă nu a reușit să ne surprindă destul cu protestele la adresa politicilor de vânzare ale T-Mobile, care, așa cum am văzut, s-au cam întors împotriva sa, a decis să iasă iarăși la rampă. Și, probabil că în încercarea de a se răzbuna pentru situația ciudată în care s-a pus singur în competiția cu iPhone, s-a trezit, cu ocazia unui interviu acordat la Oasis Montgomery Summit, numindu-i pe utilizatorii de iPhone “wall huggers”.
Puțini au înțeles metafora. Conform lui Chris Matyszczyk de la Cnet (pe care îl citesc de fiecare dată cu mult drag), referirea era la autonomia relativ scăzută a produselor Apple, și la nevoia de pereți cu prize pe care o resimt utilizatorii acestora. Așa o fi! Eu nu am înțeles-o și nici nu cred că vreau să o înțeleg.
La fel cum nu înțeleg atitudinea aceasta a BlackBerry, care, ca să nu spun mai mult, moare… de grija altora!
via Cnet