Când am povestit cu vreo trei săptămâni în urmă despre strădaniile BlackBerry de a-și reveni din cădere, materializate atunci prin modelul Z3, am comparat acțiunea canadienilor cu un zvâcnet. Ei bine, păstrând nota, de la acel zvâcnet am mai asistat la niște încercări hilare, care mă duc cu gândul la un boxer sleit de energie, care lovește aerul și se auto-obosește.
Să vă explic. Supărat nevoie mare pe promoția celor de la T-Mobile care ofereau o subvenție de 200 de dolari oricărui abonat care își schimba vechiul BlackBerry cu un iPhone nou, CEO-ul John Chen a sărit la beregata operatorului, de parcă aici erau toate problemele companiei pe care o păstorește. Dorind parcă să îl calmeze, T-Mobile a anunțat o promoție similară: orice abonat care renunța la BlackBerry-ul vechi primea o subvenție de 250 de dolari la achiziția unui BlackBerry nou.
Partea urâtă pentru canadieni a venit la vreo două săptămâni de la lansarea ambelor promoții. Conform unui oficial T-Mobile, dar care a oferit o declarație neoficială celor de la TmoNews, 94% dintre cei care au predat un BlackBerry vechi au optat pentru un iPhone și doar șase procente au rămas fideli brand-ului. Mie îmi sună puțin a răzbunare din partea T-Mobile, dar parcă și BlackBerry a cerut-o cu orice preț. Oricum, pentru o imagine cât mai clară a situației, ar fi fost interesant de aflat și un număr absolut de terminate care s-au tranzacționat prin cele două promoții.
via The Verge