După ce i-am văzut pe coreenii de la LG etalându-și gama de produse cu care au asaltat MWC-ul, cu LG G Pro II și LG G2 Mini în prim plan, dar și cu noua serie L III de aparate, iată-i acum anunțănd că focusul companiei este foarte puternic țintit și spre experiența utilizatorilor în momentul folosirii acestor aparate. Funcția Knock Code este un exemplu în această direcție, se pare că ea va poposi pe un număr tot mai mare de terminale.
“Pentru noi a devenit din ce în ce mai important să oferim consumatorilor noștri nu doar cele mai bune experienţe pe telefonul mobil, cât și consistența acestor experiențe pe toate dispozitivele noastre. În ceea ce priveşte terenul ocupat de dispozitivele smartphone în ultimii ani, nu neglijăm faptul că mai puțin de un sfert din consumatorii din întreaga lume sunt utilizatori de smartphone-uri. De aceea, gama noastră de produse din 2014 va include și dispozitive cu o experiență unică de utilizare, care să se adreseze unui spectru mai larg de consumatori” a declarat Dr. Jong-seok Park, preşedinte şi CEO al companiei LG Electronics Mobile Communications.
Această orientare înspre satisfacerea cerinţelor consumatorilor la nivel de audienţă globală și asigurarea unei experiențe cât mai deosebite în momentul utilizării produselor LG, este parte integrantă din obiectivul companiei de a-şi consolida poziția pe segmentul de telefonie mobilă.