Este noua găselniță a celor de la Micromax, care, prin telefonul lor nou lansat, Micromax A94 Canvas MAd, fac din acest concept principalul argument de vânzare. E drept, se adresează pieței din India, dar este probabil prima asociere a unui producător de smartphone din zonă cu un astfel de serviciu de monetizare a urmăririi de reclame și, pe viitor, s-ar putea să o vedem dezvoltată la o scară mai mare. Preinstalând aplicații speciale în care apar reclame pe masură ce sunt folosite, Micromax speră să momească cât mai mulți cumpărători. În urma vizionării de reclame, se pot câștiga puncte ce în final pot fi transformate în bani.
Din punct de vedere al specificatiilor tehnice, A94 Canvas MAd nu rupe gura târgului. Un procesor quad-core de 1,2 GHz, un display de 4,5 inchi, camera foto de 5 megapixeli și un Android 4.2.2 Jelly Bean, compun peisajul în linii mari. Totuși, ceva reușește să impresioneze la acest smartphone. Prețul de 100 de EUR pentru India.
Odată cu această inovație, indienii mai lansează și un phablet. Micromax A119 Canvas XL vine cu un display qHD de 6 inchi, un procesor quad-core de 1,3 GHz, camere de 8 și de 5 megapixeli, dual-SIM și un acumulator de 2450 mAh. La fel, prețul sună interesant, aproximativ 170 de EUR. Mai atrage atenția faptul că acestui device îi pot fi adăugate fie un smart-watch, fie o pereche de ochelari inteligenți. Sau, pentru un indian pasionat la extrem de tehnologie, chiar ambele.
Și uite așa, dintr-un foc, două idei interesante, pe care „producătorii autohtoni” de smartphone ar trebui să le exploreze puțin.
via Micromax