HomeFeaturedFocusVa semnalez un prim eveniment local dedicat viitorului media: Future of Media

Va semnalez un prim eveniment local dedicat viitorului media: Future of Media

image

La începutul lunii decembrie se va desfășura la București un prim eveniment dedicat viitorului în mobilitate (smartphone, tablete, eReader-e, Smart TV și poate connected cars și aparate electrocasnice). E vorba despre ”Future of Media”. Ideea e faină: începe să se discute și la noi despre cum o să arate viitorul în zona generic definită mobile, așa cum îl văd cei ce lucrează în industrie.

Conferința e construită pe două direcții: viitorul în media, viitorul în mobile și punctul central: publicitatea în mobile. Am văzut în agendă câteva sesiuni faine:

Second Screen

Second Screen reprezinta utilizarea unui device aditional (tableta sau smartphone) in timp ce telespectatorul vizioneaza un program TV. In acest fel audienta poate interactionna chiar daca este vorba de un joc video, un show TV sau un film. Odata cu conceptul de Second Screen, televiziunile au inceput sa utilizeze tot mai mult social media, in special Facebook si Twitter, dar si aplicatii speciale pentru mobile si site-uri specifice fiecarui program TV. Participantii vor afla metodele prin care televiziunile utilizeaza platformele online pentru a se promova, avantajele si dezavantajele pe care le aduce Second Screen.

și

Real Time Marketing

In zilele noastre, consumatorii si-au dezvoltat mai mult ca oricand asteptarile fata de comunicarea online si offline a brandurilor. 42% dintre consumatori considera ca brandurile trebuie sa la raspunda la intrebari sau preocupari in fiecare zi. Real time marketing este un proces care la permite oamenilor de marketing sa livreze mesaje relevante pentru persoanele potrivite la momentul potrivit. Ideile trebuie sa fie dezvoltate in cateva minute si aplicate pe moment. In cadrul acestei sesiunii, participantii vor afla cum se pot obtine idei intr-un timp scurt, care sunt beneficiile acestui proces si care sunt strategiile de dezvoltare si implementare a campaniilor de tip real time marketing.

Future of Media e o oportunitate bună de a intra în contact cu oamenii care lucrează deja în România pe zona de mobile.

image

Lista de vorbitori nu e încă finalizată – dar după cum puteți vedea în imaginea de mai sus, la Future of Media sunt prezenți câțiva oameni de succes din mediul de afaceri din România.

De asta recomand celor interesați de viitorul în zona de mobile să participe.

Ce pot să afle?

  • Cum se poate oferi audienței experiențe inedite
  • Care sunt noile platforme media
  • Cele mai inovatoare și creative campanii
  • Ultimele tendințe din industrie
  • Noi oportunități în diferite sectoare de activitate
  • Cum se creează campanii de impact
  • Cum influențează media domeniul comunicării

Notați în agendă: 5 Decembrie 2013, JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Vă propun să ne vedem acolo!

Mai multe detalii găsiți aici.

Ionuţ Bălan
Ionuţ Bălanhttps://www.mobzine.ro
Gadget enthusiast. Ruby Developer. Security addict. IT industry analyst. Reviewer & speaker.

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep