Pe măsură ce numărul de jucători din World of Warcraft scade, de la zomfg-toată-planeta-nu-face-alteceva-decât-să-joace-wow la incredibil-de-nu-o-să-crezi-câți-sunt-serios-e-mult, s-a ivit problema densității jucătorilor pe anumite servere. Ca urmare, Blizzard a pus în aplicare planul lui Shao Kahn din Mortal Kombat Annihilation și a început să unească tărâmurile.
Pagina oficială oferă o listă a serverelor ce au fost unite deja. Procesul fiind unul de durată, organizat pe mai multe runde, va continua pe parcursul următoarelor luni, contopind servere și aducând la un loc jucători ce poate că nu s-ar fi întâlnit sub circumstanțe normale, ca un fel de experiment antropologic pentru a vedea dacă sentimentul de apartenență la un anumit server va provoca o schismă și poate un război întreg în cadrul comunității. Probabil nu se va întâmpla în World of Warcraft, dar ar fi interesant.
Material preluat de pe www.games-arena.ro