A trecut destulă vreme de la momentul în care Microsoft a decis că îşi schimbă înfăţişarea şi a redesenat logo-ul Windows. În cazul bing s-a trecut de la imaginea rotunjită la un logo ce simbolizează litera b stilizată, pornind de la scrierea ei cu ceva similar unei pensule împreună cu textul bing scris cu Segoe.
Schimbarea logo-ului vine la puţin timp după anunţarea noilor funcţii integrate în Bing ce vor fi de folos în găsirea mai rapidă a informaţiei (le urez succes celor de la Microsoft în încercarea de a face Bing.com mai bun, până acum orice încercare de a găsi ceva cu bing.com s-a soldat cu eşec în comparaţie cu google.com. oricât de mult am încercat să îi dau o şansă, rezultatele oferite – cel puţin pe România – fiind sub ceea ce întoarce Google).
Îmi place însă imaginea zilei pe Bing.com pe care o folosesc ca şi wallpaper pe Windows Phone şi pe desktop-ul cu Windows 8. Felicitări Microsoft pentru iniţiativă.
Schimbările sunt deja disponibile pentru căutările în limba engleză din SUA. La mine nu s-a propagat încă modificarea logo-ului.
Bing.com a mai primit şi aşa numita “Pagină zero” (Page Zero) în care utilizatorului i se oferă un pas intermediar de filtrare a rezultatelor încă înainte de prima afişare a elementelor căutate. Ar trebui să ajute la o identificare mai corectă a ceea ce se caută de fapt.
Pole Position, e o nouă zonă în partea superioară a paginii în care sunt întoarse rezultate directe (definiţii, identificare) pentru cuvântul căutat. Pole Position va fi afişat doar dacă e identificat un răspuns sigur. Ex: pentru amazon, este afişat link-ul oficial.
Reamintesc că Bing.com ştie să caute şi pe Twitter, aici integrarea fiind de folos celor ce caută un anumit tip de informaţie, propagată pe reţele de socializare.
Bing.com aduce schimbările şi pe varianta de mobil, la interogarea din browser.
Bing.com este integrat şi în Windows 8.1, căutările generale fiind realizate exclusiv pe bing.com. Leak-uri recente arată că platforma se extinde şi spre un model de AI gen Siri, proiectul Cortana fiind legat direct de bing.com.
Sunt curios cât de mult îi va ajuta să schimbe percepţia utilizatorilor în condiţiile în care principala caracteristică ce contează cu adevărat – calitatea rezultatelor – e departe de ceea ce oferă Google.
via bingblog
Update: aşa de mult interes a generat schimbarea de logo încât blog-ul Bing a căzut, probabil din prea multe accesări :).
Mie imi place ce vad. Si oricum fug de Google.