Accelerarea lansării globale a televizoarelor OLED şi ULTRA HD este prioritară pentru creşterea cotei de piaţă la nivel global pe segmentul de televizoare. Tocmai de aceea, în cadrul IFA 2013 din Berlin, CEO-ul companiei LG Home Entertainment a dezvăluit că va extinde lansarea globală a televizoarelor OLED pe mai multe pieţe din Asia, Africa, Orientul Mijlociu şi regiunea CIS până la sfârşitul anului. Mai mult, televizoarele LG ULTRA HD de 55 şi 66 de inci – primele modele care sunt echipate cu decodoare HEVC – vor fi lansate în acest an în 50 de ţări.
Și dacă, de fiecare dată când am discutat despre televizoarele UHD, am pus și problema conținutului existent pentru acestea, iată că LG urmează să-și extindă eforturile strategice de colaborare cu posturile de radio şi alți parteneri pentru a accelera creşterea conţinutului ULTRA HD.
“Prin creșterea rapidă a cererii pentru televizoarele OLED şi ULTRA HD estimată pentru anul viitor, competiţia pentru o poziție de top pe piaţa televizoarelor de ultimă generaţie va deveni extrem de putenică,” a spus domnul Kwon, preşedinte şi CEO al companiei LG Electronics Home Entertainment. “LG îşi va consolida poziţia puternică la nivel global pe segmentul televizoarelor prin grăbirea lansărilor televizoarelor OLED pe anumite pieţe cheie. De asemenea, vom prezenta o gamă extinsă de televizoare ULTRA HD şi vom asigura o experienţă smart TV completă şi diferită.”
LG a marcat încă un moment important prin lansarea celui mai mare televizor ULTRA HD OLED la IFA. Cu o diagonală de 77 de inci, curbarea masivului ecran asemănător IMAX umple câmpul vizual al spectatorului într-un mod mult mai complex față de un televizor cu ecran plat. Televizorul curbat LG ULTRA HD OLED îmbină excepționalele tehnologii WRGB OLED şi ULTRA HD, ceea ce rezultă într-un raport de contrast şi o rezoluţie de patru ori mai mare decât un FULL HD obişnuit. LG va prezenta consumatorilor tehnologia sa avansată ULTRA HD OLED TV în 2014.
Consumatorii pot deja să încerce experienţa televizoarelor inovatoare OLED LG în Coreea de Sud, Statele Unite şi Europa. Mai mulţi consumatori vor putea să experimenteze tehnologia inovativă LG odată cu lansarea televizorului OLED LG în Asia, Africa şi Orientul Mijlociu, şi zona CIS, anul acesta. Pentru a extinde rapid piaţa televizoarelor OLED, LG plănuieşte să vândă aceste produse nu numai în magazine de lux, dar şi în lanţurile de magazine de electronice ale reţelelor naţionale.
Prin introducerea unei game complete de televizoare ULTRA HD, LG va oferi consumatorilor mai multe opţiuni şi va înnoi piaţa globală a televizoarelor de nouă generaţie. Noua serie de televizoare LG premium şi accesibile din punct de vedere al preţului, de 55 şi 66 de inci ULTRA HD sunt programate să fie lansate în 50 de ţări, înainte de sfârşitul anului 2014.
Televizoarele ULTRA HD LG sunt primele din lume prevăzute cu decodorii HEVC (High Efficiency Video Coding). Acesta face posibilă vizionarea conţinutului ULTRA HD fără a fi nevoie de un decoder exterior, cum ar fi un set-top box. Decodorul încorporat presupune, de asemenea, că un drive USB sau orice alt dispozitiv periferic având un conţinut de 4k poate fi conectat la un televizor LG ULTRA HD pentru a programa perfect filme şi clipuri video ULTRA HD.
Şi LG îşi intensifică eforturile pentru a extinde disponibilitatea conţinutului ULTRA HD în strânsă cooperare cu transmiţătorii. De asemenea, cooperează cu distribuitorii de conţinut pentru a extinde furnizarea de divertisment de calitate înaltă ULTRA HD şi colaborează cu artişti recunoscuți pentru proiecte multimedia de ultimă oră.
LG va oferi utilizatorilor un acces amplu la conţinut dedicat prin intermediul unor parteneriate cu furnizorii de conţinut şi transmiţători, incluzând actori europeni mari ai pieţei, RAI şi BskyB. LG va consolida ofertele de jocuri pentru televizoare Smart prin titluri cunoscute precum Activision, Disney şi chiar servicii de jocuri bazate pe conceptul cloud.