Atacul nu este deloc unul finuț, ba mai mult, referirea la Mediatek, principalul competitor, este evidentă de-a lungul clip-ului. Sub sloganul “better cores, not more cores”, reclama încearcă să arate diferențele dintre procesorul Qualcomm și cel Mediatek. V-o supun atenției și pentru că este foarte reușită, dar mai ales pentru că urmărind-o, nu m-am putut abține să mă întreb, oare dacă în România, legislația ar permite campanii publicitare cu atacuri directe la concurență, cum ar arăta o pauză publicitară la televizor?
via Engadget
Este o strategie de marketing care cu siguranta prinde. Pacat ca la noi nu sunt permise atacuri de astea mai directe. Nu ne mai uitam decat la pauzele publicitare 🙂
Qualcomm nu e la prima intepatura, la inceputul lunii au spus ca procesoarele cu 8 nuclee sunt “proaste” si ca “opt motoare de la masini de tuns iarba nu fac cat un motor cu 8 cilindri de Ferrari”
http://www.engadget.com/2013/08/02/qualcomm-anand-chandrasekher-eight-core-processors/