De la anunțarea oficială a unui telefon până la momentul în care acesta devine disponibil pentru utilizatori, trece de obicei un interval de timp destul de considerabil în care răbdarea acestora este pusă la încercare. Cei de la LG s-au gândit să folosească acest timp și au lansat campania Play & Share pentru modelul LG G2, o campanie interactivă online care le oferă consumatorilor oportunitatea de a vedea care sunt cele mai noi caracteristici ale celui mai recent smartphone LG înainte ca dispozitivul să fie disponibil publicului larg. Și de asemenea le oferă și șansa câștigării mult râvnitului telefon, printr-un concurs asociat acestei campanii.
Unul dintre țelurile acestui teasing post lansare, este de a arăta consumatorilor că LG G2 a fost dezvoltat folosind un design inspirat de oameni, pornind de la preferinţele consumatorilor, asa cum este cazul pentru majoritatea inovaţiilor. Play & Share LG G2 încearcă să permită consumatorilor o experiență cât mai apropiată de un hands-on dintr-un magazin specializat fără să fie nevoiţi să viziteze acest magazin.
Consumatorii au şansa de a vedea cele mai importante caracteristici ale noului LG G2, prin exemplificarea virtuală a următoarelor funcţii: KnockON, Audio Zoom, Guest Mode, Capture Plus sau QuickRemote.
Campania Play & Share LG G2 se va desfăşura între 21 august şi 11 septembrie 2013. Site-ul campaniei merită o vizită, atât din perspectiva concursului găzduit, dar mai ales pentru că arată exemplifică funcțiile enumerate mai sus și cresc pofta pentru un hands-on real.