Bine, nu chiar cele două personaje, ci actorul care le interpretează, dar am vrut să simt și eu senzația aia pe care o ai când arunci un titlu capcană înspre cititori. Nu sunt bun pentru asta, fiindcă m-am codit mult dacă să las acest titlu sau nu.
Revenind la Robert Downey Jr, acesta a semnat un contract pe o perioadă de doi ani prin care va fi imaginea HTC contra sumei de 12 milioane de dolari. Starul din Iron Man, the Avengers sau Sherlock Holmes, va avea un cuvânt de spus în ceea ce privește mesajul reclamelor în care va fi protagonist, și care se vor adresa atât print-ului cât și televiziunii și outdoor-ului.
Mișcarea vine ca răspuns la acțiunea celor de la Samsung, care au cumpărat pentru posesorii de device-uri din seria Galaxy un milion de copii ale albumului încă nelansat Magna Carta Holy Grail (inspirat de tot numele ales), pe care aceștia le vor primi cu o săptămână înaintea lansării publice. Acțiunea celor de la Samsung a totalizat un buget ce a depășit ușor suma de 5 milioane de dolari. Am uitat să vă spun că albumul (și cred că și titlul) îi aparțin rapperului Jay Z.
Pornind de la numele albumului respectiv, de care nu mă pot desprinde, pot să spun cu mâna pe inimă că acțiunea de marketing a celor de la HTC îmi pare mult mai inspirată decât cea a concurenței.
via Bloomberg
Cu asa echipa, nu e de mirare ca Peter Chou se simte puternic :)))