Samsung face treabă mult mai bună decât HTC în promovarea smartphone-urilor pe piața din SUA. De când sunt aici și mă uit la televizor am văzut cred că mai bine de șase reclame diferite la Galaxy S4, toate marcate clar Samsung. În contrast, pentru HTC One am văzut cred că două, ambele sunt emblema Sprint.
Ce-i cu asta?
E o problemă mare pentru HTC. Pentru că americanu de rând află de Samsung Galaxy S4 pentru că el stă cu ochii în televizor toată ziulica. Când se duce în BestBuy vede store-ul Samsung, când se duce la un operator să își ia telefon e asaltat de stand dedicat. HTC? Nimic. Niște poze puse pe undeva (la AT&T în New York, lângă Brooklyn Bridge a trebuit să întreb dacă au așa ceva în magazin ca să îl pot vedea) ca să fie acolo probabil.
Dincolo de asta, reclamele sunt chiar faine și îți atrag atenția. Samsung a investit mult și cu cap. Mai jos le-am ales pe cele care mi-au plăcut cel mai mult. Urmăriți-le și spuneți-mi ce credeți.
Din campania TheNextBigThing reclama din aeroport îmi place cel mai mult:
Funcțiile specifice aduse de Samsung pe S4 sunt puse inteligent în valoare:
Poate la un moment dat vor ajunge și la noi.