Și o fac tot în țara natală, acolo unde și-au unit forțele în încercarea de a convinge un grup de operatori de cablu de necesitatea prezenței conținutului UHD. Dacă este evident interesul celor doi mari producători de televizoare 4K, pentru care un argument extrem de puternic de vânzare îl constituie prezența conținutului care să pună în valoare această rezoluție, nu putem să nu admirăm puterea de care dau dovadă în a se asocia în acest proiect.
Spun asta pentru că trebuie ținut minte că cele două părți se află într-o aprigă dispută pe marginea tehnologie OLED, pe care au încercat să o rezolve discret, dar care la un moment dat a degenerat destul de neplăcut. Se pare totuși că cele două părți reușesc să treacă peste orgolii atunci când vine vorba despre o inițiativă care privește viitorul ambelor companii.
Deocamdată, pe plan local, au primit asigurări că până la sfârșitu anului va exista conținut 4K atât on demand cât și emis ân mod curent. Așa vor avea și televizoarele 4K vândute la prețuri destul de aspre o justificare.
via Engadget
LG si Samsung s-au mai inteles si in trecut, mai ales cand a fost vorba de fixarea preturilor pentru LCD-uri.