Și primul pas este unul foarte important în această direcție. Și anume piața din Statele Unite, pe care producătorul chinez care și-a reorientat prioritățile în cadrul grupului înspre divizia de mobile, dorește să o ia cu asalt, în cel mult un an.
Partea legată de reorientarea focusului, am constatat-o încă din momentul în care Lenovo s-a arătat interesat de NEC și mai ales de divizia de mobile a acestora. Și pare o mișcare firească, în contextul evoluției pieței de PC-uri, acolo unde era altă dată punctul forte al chinezilor.
În ceea ce privește agresivitatea, faptul că se țintește tocmai piața din Statele Unite spune tot. Este, într-adevăr și un potențial uriaș pe această piață, dar și bătălia este strânsă. Cum termenul de un an până la abordarea pieței americane a venit pe cale cât se poate de oficială, din partea lui Yang Yuanqing, CEO-ul companiei, lucrurile probabil că vor dura măcar un an. Așa că pentru cei care doresc telefoanele Lenovo și în țările mai apropiate de noi, așteptarea va fi lungă.
via Engadget
Lenovo este unul dintre putinii producatori care folosesc procesoare Intel pentru smartphone-uri. S-ar putea ca Intel sa sustina intrarea lor pe piata din SUA.