Nu mai este un secret pentru nici unul dintre noi că strategia de marketing a celor de la HTC este să ofere modele pentru toate gusturile și pentru toate portofelele. Mai nou se pare că vor să ofere telefoane pentru toate piețele pe care sunt prezenți.
Spun asta pentru că HTC Desire L este targetat, cel puțin la momentul lansării sale, pentru piața din Taiwan. Avem de-a face cu un low-cost, care ni se arată la numai câteva zile după fratele său ceva mai mare HTC 606w și la puțină distanță de HTC Desire P și care etalează niște parametri tehnici deloc de invidiat. Cu un ecran SLCD2 de 4.3 inchi și o rezoluție de 800 x 480 pixeli, un procesor dual-core de 1GHz, o memorie internă de 4GB și o cameră de 5 megapixeli, Desire L vine destul de aproape, confundabil aș putea spune, de Desire P.
Tocmai de aceea, nu o văd ca pe o strategie foarte sănătoasă, mai ales pe piețele pe care aceste două aparate vor fi prezente împreună. Am ințeles că agresivitatea cerută de Peter Chou este respectată cu sfințenie, dar cred că strategia aceasta de a arunca pe piață un număr cât mai mare de aparate se poate dovedi păguboasă. Exact cum spuneam și acum ceva vreme:
Adoptarea acestei tactici este una sanatoasă, cei de la Samsung au demonstrat acest lucru. Ducerea ei în extrema opusă însă, se poate dovedi o tactică destul de riscantă. Tocmai de aceea, numărul de terminale care se adresează fiecărei categorii de consumatori, trebuie destul de atent calculat. Sper ca cei de la HTC să reușească să găsească echilibrul prefect în această chestiune.
via Engadget
@Bogdan: Sansele ca pe o piata europeana cele doua modele sa se intersecteze, sunt mici. Dar la ei in Asia sunt destul de multe sanse ca HTC Desire P si HTC Desire L sa fie prezente pe aceeasi piata, si atunci ai doua aparate cu nume si caracteristici tehnice foarte apropiate, lucru care este macar putin ciudat!
Telefonul pare sa fie doar pentru zona asiatica si strategia de a lansa modele distincte pentru fiecare piata ar putea avea succes. La fiecare lansare, chiar daca telefonul nu ajunge in Europa, HTC beneficiaza de publicitate gratuita si isi promoveaza imaginea.