Și dacă cifra nu pare impresionantă în comparație cu volumele de vânzări realizate de principalii competitori, trebuie să admitem că este relativ decentă pentru un produs aproximativ nou.
Partea frumoasă pentru Microsoft din toată această chestiune este dată de faptul că peste 400.000 de bucați din volumul total de vânzări sunt tablete Surface Pro, care s-au vândut într-o lună și ceva. Aceste date oferite de către cei de la Bloomberg, dau puțin peste cap socotelile companiei din Redmont, care vedea în versiunea RT calul de bătaie pentru volume.
Confirmarea a venit prin vocea lui Panos Panay, Surface General Manager la Microsoft, care a adimis în fața celor de la TheVerge că în ceea ce privește varianta Pro a tabletei, au apărut deja probleme la livrare pentru că așteptările companiei în ceea ce privește vânzările acestui produs au fost depășite. O veste nouă a venit de la același Panay, care a lăsat să se înțeleagă că Microsoft ia serios în calcul să scoată o variantă de Surface de 7 inchi, pentru a contracara tablete precum iPad Mini sau Nexus 7. Îndrăzneață afirmație!