Ținta directă este de fapt noul telefon al celor de la Samsung, Galaxy S4 fiind perceput probabil ca o amenințare puternică pentru cei de la Apple. Altfel nu se explică ofensiva acestora, care a luat forma unei campanii de marketing ce încearcă să popularizeze iPhone 5. Este un altfel de luptă de marketing, nu se dă în bugete consumate, ci în mesajele transmise publicului.
Practic toate caracteristicile pe care noua prezentare făcută lui iPhone 5 încearcă să le scoată în evidență sunt “răspunsuri” la atuurile cu care Galaxy S4 încearcă să rupă gura târgului. Nu o să le înșir aici, o să vă las pe voi să le descoperiți în prezentarea de pe pagina oficială Apple. Unele stau în picioare și se bazează pe niște fapte reale, altele sunt ușor penibile. Din această a doua categorie, mi-a sărit în ochi afirmația conform căreia camera foto de pe iPhone 5 este cea mai populară cameră foto.
Exact cum vă spuneam la începutul acestui material, “finețuri” marca Apple. Cu ghilimelele de rigoare.
@bolovan
Acum e ok cum arată?
Da…acum ca am ajuns la lucru am…legat de formatare.
Sugestia mea ii ceva de genul:
Articol: {}\n
Mesa: {}\n
Link: {}\n
Nu’s de ce dar in roundcube (ca webclient) link-ul apare doar ca text…
Dar per ansamblu…sunt incantat…inca dau din codita…
@bolovan
Perfect. Mai ai vreo sugestie?
Mooooaaaa…sunt uluit…acum mai merge.
@bolovan
Acum ar trebui sa ajunga si comentariul si link-ul catre articol.
@bolovan
ok. vedem ce se poate face
@Ioane…acum nu vreau sa intind coarda…de fapt vreau sa intind coarda: era ok daca in mail primeam un link spre articol…si eventual si textul comentariului.
@bolovan
Perfect! Inseamna ca lucrurile incep sa functioneze asa cum trebuie :).
Non ci posso credere…primesc notificari pe mail…19 martie 2013 ramane o data in istoria omenirii…
@Ioane da…stiu…nu am contestat asta…doar campania celor de la apple imi aducea aminte de o alta campanie…cam la fel: produsul nostru stie sa deseneze punctul mai bine ca al concurentei…ba chiar stie sa sa-l si coloreze…singura prolbema era ca nu pornea.
@bolovan
În SUA e permis atacul direct la produsele concurenței.
Pe mine m-a lovit asemanarea cu o alta companie obscura ce a avut o campanie la fel de obscura (chiar mai obscura decat asta de la Apple)…parca “get the facts” ii spunea…
Pe mine m-a lovit “iOS e cel mai bun sistem de operare mobil” si “retina e doar pe iPhone”.