Răspunsul este mult mai simplu decât pare la prima vedere, odată ce reușim să privim puțin mai departe de detaliile tehnice ale fiecărui aparat. Care au meritele lor și care le plasează undeva în partea de sus a unui top general cu toate telefoanele de tip smartphone actuale. Așadar, răspunsul este că ambele duc pe umeri povara de a fi una dintre ultimele speranțe ale companiilor care le-au fabricat.
Dacă despre BlackBerry Z10 am spus-o și au spus-o și alții că de succesul său depinde viitorul companiei, se pare că încet – încet HTC One își va asuma, fără voia sa, același rol. Și asta în ciuda viziunii optimiste pe care compania o afișa la începutul anului.
Conform unor cifre de vânzări făcute publice de către cei de la TechCrunch, în luna februarie vânzările HTC la nivel global au înregistrat un declin de 44 de procente în comparație cu aceeași lună a anului trecut. Este doar radiografia ultimei luni, dar imaginea de ansamblu, cu HTC agățat cu greu de poziția a zecea a topului fabricanților de telefoane la nivel global, este la fel de îngrijorătoare. Având în vedere că HTC One s-a bucurat de aprecieri destul de pozitive, s-ar putea ca așteptările celor de la HTC la adresa succesului său comercial să fie mari.
Ca și în cazul BlackBerry, sper ca și HTC să găsească soluția spre o evoluție pozitivă a companiei, benefică indirect și utilizatorilor telefoanelor lor și tuturor consumatorilor de pe această piață.