Haideți să ne oprim puțin atenția asuprea evenimentului sportiv al anului din Statele Unite, care a făcut ca întreaga Americă să vibreze la unison. Este vorba despre ediția din 2013 a finalei la fotbal american, Super Bowl.
Un prim motiv pentru care o sa vorbim puțin despre fotbalul american și finala sa, este dat de faptul că, după meciul cu Polonia, despre fotbalul de pe la noi nu prea mai avem ce să mai spunem. Eventual, cu o urmă de optimism, un “Las’ că ne revenim noi!”. Ca și asemănări, care ne arată că se pot întâmpla situații neprevăzute și pe la case mai mari, au avut și ei o pană de curent, care a oprit meciul mai bine de 30 de minute. Și totuși presa nu a bătut apa în piuă prea mult, ci s-a concentrat pe aspectul mai important, meciul în sine.
Ca și interacțiune cu tehnologia a evenimentului , un lucru interesant mi-a atrat atenția: peste 24,1 milioane de tweet-uri au fost trimise în timpul meciului și în legătură cu acest subiect. Practic s-a depășit acoperirea realegerii lui Obama pe această platformă, lucru care ne arată importanța pe care evenimentul sportiv o are în viața americanilor.
Importanță pe care se pare că au înțeles-o și companiile din IT, care au dorit să beneficieze de audiențele ridicate ale evenimentului și au cumpărat spații publicitare (la prețuri probabil la fel de ridicate). Două dintre aceste spoturi publicitare mi-au plăcut, și vi le împărtășesc și vouă: reclama la noul BlackBerry Z10 și clipul publicitar al celor de la GoDaddy, cu un mesaj foarte clar și explicit.
Care vi se pare mai inspirat?