HomeFeaturedFocusSony și teasingul adus la rang de intrument de marketing

Sony și teasingul adus la rang de intrument de marketing

playstation-logo

Nu este ceva nou, se știe încă de la începutul apariției acestui fenomen că cea mai mare parte a materialelor “scăpate” către public sau presă, nu au fost lăsate să iasă involuntar, ci că au ajuns exact unde trebuiau să ajungă, în mod voit. Și de ce să nu recunoaștem că această practică se poate constitui într-un instrument de marketing destul de eficient. Singura lui problemă este că, informațiile ajunse la presă și mai apoi la public, neavând un caracter oficial, lasă de cele mai multe ori loc la speculații.

Tocmai acest neajuns părea să fi fost înlăturat prin adoptarea acestei tactici în mod oficial în inventarul de unelte pe care le au la dispoziție departamentele sau firmele de PR și marketing ale marilor companii. Materialele de teasing au început să fie folosite tot mai frecvent pe cale oficială. Ultimul exemplu este dat de misterul care planează asupra evenimentului Sony, programat pe 20 februarie, la New York. Invitația trimisă către presă, cheamă la descoperirea viitorului (see the future) pentru PlayStation. Este însoțită de un clip video, la fel de criptic.

Atât cei de la TheVerge cât și cei de la Engadget, s-au întrebat firesc, dacă la acea dată se va lansa într-adevăr noul model de consolă PlayStation, și dacă va revoluționa industria de gaming. Cei de la Wall Street Journal au dat ca sigură această teorie. Pe alții nu i-am studiat încă. Sper ca evenimentul să fie prilejuit de această lansare, dar nu vreau să mă hazardez. Mai ales după tot misterul care a înconjurat și încă planează asupra acestei noi generații a popularei console. Vă las pe voi să vedeți acest clip video și apoi să vă dați cu părerea: ce credeți că se va întâmpla la acel eveniment?

 

9 COMENTARII

LASA UN COMENTARIU

Scrie comantariul
Introdu numele

*

MobileDirect.ro

Comentarii recente

Recomandare

Bigstep