Este o mână foarte generoasă și este întinsă înspre dezvoltatorii de jocuri pe care gigantul coreean vrea să le integreze ca aplicații oferite utilizatorilor săi. V-am spus eu că îmi place de Samsung. Parteneriatul despre care vorbim este semnat între Samsung și divizia de mobile games publishing a celor de la Electronic Arts, care se numește Chillingo și are ca scop susținerea dezvoltatorilor prin stimularea lor financiară.
Denumirea acestui program de parteneriat spune multe despre cum funcționează. Se numește “100 percent Indie” și mizează pe oferirea în procent de 100% a veniturilor obținute dintr-un joc dezvoltatorului, pentru o perioadă de șase luni de zile de la lansare. Prin comparație, Apple sau Google își opresc un comision de 30 de procente încă din momentul lansării.
Samsung intenționează să ajungă la acest procent doar după trei ani de viață ai aplicației, lucru care nu îi mai garantează câștiguri foarte mari nici măcar în cazul unor jocuri de mare succes. Tocmai acest aspect demonstrează că intenția de a oferi utilizatorilor un conținut bogat și de calitate, pare să primeze în fața câștigurilor immediate și mult mai sigure. Și chiar dacă deocamdată vorbim doar despre o intenție, pare un proiect lăudabil.