Cel puțin asta reiese din studiul anual Reputation Quotient, realizat de către cei de la Harris Interactive, care clasifică marile companii în funcție de reputația pe care o au în rândul clienților, în funcție de mai multe criterii, cum ar fi produsele și serviciile oferite, indicatorii financiari, mediul de lucru, factorul emoțional, responsabilitatea socială, viziunea și alte criterii.
Studiul se realizează online, pe un eșantion de peste 14.000 de persoane. Pe prima poziție a acestui clasament găsim Amazon, urmată de Apple. Pe locul patru se regăsește Google, imediat în spatele The Walt Disney Company, care s-a infiltrat pe podium. Sony completează lista numelor mari din IT care se regăsesc în Top 10, de pe locul opt, în timp ce Samsung este primul “sub linie”. Lista noilor intrați în top față de anul trecut este dominată de Facebook, companie care trece printr-o perioadă foarte bună în ceea ce privește reputația, lucru datorat probabil și acțiunilor caritabile ale lui Mark Zuckerberg.
Este îmbucurător faptul că majoritatea giganților din IT se regăsesc în acest top, lucru care arată că lumea privește cu deschidere înspre tehnologie și implicarea sa în domenii din ce în ce mai variate și că acest domeniu se află într-o evoluție continuă și accelerată.