Se pare că atenția pe care cei de la Apple au început să o acorde potențialului imens pe care piața din China îl are, începe să se îndrepte și înspre piețele emergente. Pare a fi un răspuns la dominația pe care Samsung începe să o instaureze cu pași mici, dar siguri, în Statele Unite.
Conform celor de la ZDNet, Consiliul de Coordonare a Investițiilor din Indonezia a dat un aviz pozitiv pentru deschiderea primului magazin Apple din această țară. Probabil că cei de la Apple își bazează decizia pe potențialul pieței din Indonezia, dat de partea mică dar înstărită din populația țării, dar și pe riscurile mai scăzute la care se expun, atât în ceea ce îi privește pe șoferii care intră cu mașina în magazin, cât și pe cei care jefuiesc magazinele și le golesc de marfă. Deși pentru al doilea scenariu, nici Paris nu părea o locație înspăimântătoare, și totuși s-a întâmplat.
Investiția în magazinul din Jakarta este estimată la aproape 3 milioane de dolari, și este considerată de analiști ca fiind doar un prim pas înspre pătrunderea directă în mai multe țări din zonă, care par mai atractive, cel puțin la prima vedere. Este o strategie pe termen mai lung, care face parte dintr-un război destul de interesant de urmărit, între Apple și principalul competitor Samsung.